حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

84660310930
GB-ASUS-ROG-ALLY-CONSOLE-

کنسول ROG ALLY رسما معرفی شد!

در حالی که همه فکر می‌کردند این یک دروغ اپریل باشد، اما ایسوز بالاخره تأیید کرد که کنسول دستی ROG Ally واقعاً در دست ساخت است و هم‌اکنون مراحل تست نهایی خود را پشت سر می‌گذارد. ظاهراً هدف ایسوز تولید رقیبی برای استیم دک خواهد بود که باید دید ایا واقعا می‌تواند تهدیدی برای کنسول دستی ولو باشد یا خیر.
کنسول دستی Asus ROG Ally درواقع یک پی سی گیمینگ قابل حمل است که ایسوز به جز سیستم‌عامل ویندوز 11 هنوز جزئیات خاصی از مشخصات فنی ROG Ally را اعلام نکرده است. کانال یوتیوب Dave2D، یوتوبر مشهور حوضه تکنولوژی، در ویدیو جدید خود اطلاعات خوبی از سخت‌افزار و قابلیت‌های این دستگاه ارایه داده است.
کنسول ROG Ally براساس یک SoC ساخت شرکت AMD طراحی شده که مبتنی بر پردازنده‌های سری Zen 4 و تراشه‌های گرافیکی RDNA 3 این شرکت به‌طور ویژه برای این محصول تولید شده است.

یکی از تاکییدهای ایسوز در تبلیغات ROG Ally قدرتمند و بی‌صدا بودن سیستم خنک‌کننده آن بود. ظاهرا Dave2D با این ادعا موافق است و با تحسین عملکرد بی صدای سیستم خنک‌کننده این دستگاه در زمان تست گفته که بلندی صدای فن‌های این دستگاه در سنگین ترین ورک لودها به ۲۰ دسیبل می‌رسد که در مقایسه با صدای ۳۷ دسیبل کنسول Steam Deck عدد پایین‌تری است.
به طور کلی و با اینکه هنوز جزییاتی از زمان عرضه یا قیمت ROG Ally در دسترس نیست اما کنسول دستی ایسوس با سخت افزاری مدرن درکنار یک نمایشگر 1080p با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نسبت به نمایشگر 720p استیم دک و همچنین سیستم خنک کاری بهتر، حداقل بر روی کاغذ رقیبی درخور برای کنسول ولو به نظر می‌ر‌سد.


ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول